Communicatierichtlijnen

Jouw activiteit verdient zichtbaarheid, wij helpen je graag alvast op weg. Hier vind je de communicatierichtlijnen van De Brillenwinkel die je helpen om je activiteit herkenbaar te promoten.

Sociale media

  • Op sociale-mediaposts en stories tag je Avansa Oost-Brabant en maak je ons collaborator.
    👉 Je vindt ons op Facebook, Instagram en LinkedIn.
  • Je gebruikt de hashtag #avansabrillenwinkel
  • Bij een Facebook- of LinkedIn-event maak je ons medeorganisator
  • Je voegt het Brillenwinkel-logo toe aan je visuals.
    👉 Download het logo voor digitaal gebruik (RGB) jpg of (RGB) png.

Website

  • Gebruik het logo van De Brillenwinkel op je webpagina
  • Vermeld: 'i.s.m. Avansa Oost-Brabant'

Drukwerk

Nog een vraag?

Stel ze aan de communicatiedienst van Avansa

Heb je nog vragen? Niet helemaal duidelijk wat we van je verwachten? Nog iets anders nodig? Contacteer dan gerust Els of Benina. Zij helpen je graag verder! Wanneer je de websitelink van jullie activiteit met ons deelt, maken we graag mee promotie. 💪

Els Sallets

Communicatie Meer info

Qiuyun Benina Hu

Communicatie Meer info