Communicatierichtlijnen

Jouw activiteit verdient zichtbaarheid, wij helpen je graag alvast op weg. Hier vind je de communicatierichtlijnen van De Brillenwinkel die je helpen om je activiteit herkenbaar te promoten.

De Brillenwinkel links roze

Op sociale media

  • Op sociale-mediaposts en stories tag je Avansa Oost-Brabant en maak je ons collaborator
  • Je gebruikt de hashtag #avansabrillenwinkel
  • Bij een Facebook- of LinkedIn-event maak je ons medeorganisator
  • Je voegt het Brillenwinkel-logo toe aan je visuals

Website

  • Je gebruikt het Brillenwinkel-logo
  • Je vermeldt Avansa Oost-Brabant
  • Wanneer je de websitelink van jullie activiteit met het communicatieteam van Avansa Oost-Brabant deelt, kunnen we waar mogelijk je activiteit mee promoten. 💪
De Brillenwinkel rechts groen


Drukwerk

Gebruik op alle promotiedrukwerk zoals flyers of affiches het Brillenwinkel-logo

Tijdens de activiteit

Jij bezorgt deelnemers de Avansa-flyer

Nog een vraag?

Stel ze aan de communicatiedienst van Avansa

Heb je nog vragen? Niet helemaal duidelijk wat we van je verwachten? Nog iets anders nodig? Contacteer dan gerust Els of Benina. Zij helpen je graag verder.

Els Sallets

Communicatie Meer info

Qiuyun Benina Hu

Communicatie Meer info